czwartek, 28 listopada 2013

Liebster Award

No to może tak: po pierwsze chciałam serdecznie podziękować za nominacje:
Dianie Landris, prowadzącej bloga: http://prosto-z-hogwartu.blogspot.com
Dominice Smile z bloga: http://love-only-you.blog.pl
Marysi Połeć z bloga: damonelenaa.blogspot.com
Ninie Hajduk i Marcie Kościelniak: http://ramsointt.blogspot.com
Oraz Emce K z bloga: http://love-is-a-winner-storyofdelena.blogspot.com
Bardzo Wam dziękuję ;*


Odpowiedzi na pytania Diany Landris:

1. Czy widziałeś/aś  już Igrzyska Śmierci: w Pierścieniu Ognia?
Jeszcze nie, jednakże planuję iść z grupką znajomych do kina ;)

2. Którą postać z Harrego Pottera  lubisz najbardziej? Dlaczego?
Najbardziej? Trudne pytanie. Myślę, że Zgredka. Jest lojalny, pozytywnie nastawiony, a scena, gdy został zamordowany, doprowadziła mnie do łez.

3. Co myślisz o tym blogu?
Pierwszy rozdział jest naprawdę fajny ;) Nic tylko czekać na resztę ;)

4. Jeśli miałabyś wybrać pomiędzy pięknością, mądrością, a dobrocią, co byś wybrała?
Chyba mądrość. Piękność minie z wiekiem, a dobroć… Cóż nikt nie rodzi się zły. Złym staje się z biegiem czasu, przez wychowanie i doświadczenie życiowe oraz próby, jakim poddaje nas los.

5. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Jest ich naprawdę dużo… Na pewno „Dary Anioła”, „Igrzyska śmierci”, „Wizje w mroku”, „Harry Potter”, Pamiętniki wampirów”, „Szeptem” i wiele, wiele innych, których tytułu wyleciały mi z głowy. :P

6. Jaki jest twój ulubiony aktor?
Ian Somerhalder, Johnny Depp. Mogłabym wymieniać w nieskończoność, jednak to ich darze największą sympatiom. J

7. Jaki jest twój ulubiony przedmiot?
Możecie mnie uważać za dziwoląga, ale na chwile obecną - chemia. Taka przykra prawda ;p

8. Masz rodzeństwo?
Owszem, mam starszą siostrę ;D

9. Czy słyszałeś kiedyś o książce Gone autorstwa Michaela Granta?
Niestety nie, ale postaram się zapamiętać tytuł i w przyszłości takową przeczytać.

10. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Oprócz pisania na blogu? Wzory reakcji ;P Żartuję ;p Lubię szkicować, czasami też dorwę się do kredek, albo pasteli suchych.

11. Jeździsz konno?
Wstyd się przyznać, bo w okolicy mam dwie stadniny, oddalone o niecałe pół godziny autobusem, ale nigdy nie miałam okazji.


Odpowiedzi na pytania Dominiki Smile:

1. Co jest twoją inspiracją do pisania bloga?
Inspiracji, jako takiej nie mam ;p Czasami coś mnie napadnie i napiszę kilka słów, wzorując się na jakiś postaciach znanych z seriali bądź z filmów.

2. Z kim idziesz porozmawiać jak masz jakiś problem?
Zależy od problemu. Najczęściej jednak z przyjaciółką ;)

3. Przepis na udany dzień?
Jako że jestem strasznym śpiochem to tak wstać około dwunastej :P Zjeść coś dobrego, spotkać się z przyjaciółmi a wieczorem odprężyć się przy książce, albo coś popisać ;)

4. Twój ulubiony serial?
No oczywiście „Pamiętniki wampirów”, „Buffy postrach wampirów”, „Czarodziejki”, „Dawno, dawno temu” jeszcze by się tego trochę znalazło ;p

5. Najdziwniejsza przygoda?
Jakoś nic mi nie przychodzi do głowy, zdarzały się różne dziwne rzeczy, ale jakoś sama nie wiem ;p

6. Co chciałabyś na święta?
Dużo słodyczy!!! I może jakąś książkę?

7. Ulubiona książka?
Tyle tego jest… Hm. Ostatnio zaciekawiły mnie „Igrzyska śmierci” ;) to tylko jedna z całego zbioru ;)

8. Ile masz lat?
Jeszcze 17… Eh, jaka ja stara jestem ;P

9. Z kim spędzasz najwięcej czasu?
W tygodniu? Z moją klasą ;p 8 godzin dziennie, czasami idzie zwariować ;p  a w weekend z przyjaciółką ;)

10. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Roszpunka ;D

11. Chciałabyś mieć tatuaż (uzasadnij swoją odpowiedz)?
Kiedyś chciałam, ale jak się poszperało w necie i zobaczyło jak wyglądają tatuaże u 70-letnich staruszek, jakoś się odechciało :P


Odpowiedzi na pytania Marysi Połeć:

1.Za co kochasz swoich komentatorów na blogu ?
Za to że czytają moje wypociny, wstawiają motywujące komentarze i za to że po prostu są.

2.Co byś zrobiła gdyby Twój ulubiony zespół przyjechał do polski ?
Pierwsze co zaczęłabym wrzeszczeć ze szczęścia, potem tylko namawianie znajomych i zdobycie kasy na koncert.

3.Ulubiona piosenka ?
Nie mam ulubionej piosenki. Może to się wydawać dziwne, ale zamiast słychać wybranej przeze mnie listy utworów wolę po prostu włączyć radio.

4.Mięso czy ryby ?
I tu mnie zagięłaś. Ryb nienawidzę, mięsa też, ale na upartego kurczaka mogę zjeść.
Chciałam zostać wegetarianinem jednak jak to stwierdzili moi rodzice „dopóki mieszkasz pod tym dachem będziesz jeść mięso”.

5.Czy marzenia się spełniają ?
Zależy jak bardzo realistyczne są i jak bardzo staramy się dopuścić do ich spełnienia. Ale jeżeli się czegoś bardzo chce w końcu się to osiągnie.

6.Warto wierzyć w siebie ?
Oczywiście, ale nie wolno dopuścić do stania się narcyzem. Każdy jest wartościowy i z odpowiednią motywacją może dużo osiągnąć.

7.Czy ludzie się zmieniają i warto dać im drugą szansę ?
Ludzie zmieniają się, to przez wpływ środowiska i ludzi, jacy cię otaczają. A jeżeli chodzi o drugą szansę. Myślę, że każdy na nią zasługuje, jeżeli tylko druga szansa nie przemieni się w trzecią, czwartą, czy piątą.

8.Wymarzona praca ?
Kiedyś śmiałam się, że chciałabym „grzebać w trupach”, dziś jednak myślę o czymś mniej drastycznym typu psycholog lub dietetyk.

9.Kawa czy herbata ?
Zdecydowanie kawa, mogę wręcz zaryzykować stwierdzenie, że się uzależniłam. :P

10.Ile masz lat ?
Od niedawna 18 (przeraża mnie ta liczba :P)

11. Za co kochasz swoich bliskich ?
Za to, że są przy mnie, kiedy najbardziej ich potrzebuje, dają mi wsparcie, motywacje, pomagają mi w podejmowaniu decyzji i nie odwracają się ode mnie, gdy coś nawale.


Odpowiedzi na pytania Niny Hajduk oraz Marty Kościelniak:

1. Czy zwracasz uwagę na konkurencję, inne blogi?
Jeżeli chodzi o czytanie, to owszem. Czytam je i podziwiam ich autorów za sposób, w jaki wyrażają swoje myśli, za ich wyobraźnie oraz pasje.

2. Jeżeli masz mało komentarzy pod postem nie prowadzisz dalej bloga?
Powiem tak: to jest mój jedyny blog i jak widać dalej funkcjonuje. Oczywiście miło jest mieć kolekcje komentarzy pod postem, jednak robię to dla przyjemności i jedynym, co mnie ogranicza jest czas.

3. Przykładasz dużą uwagę do błędów ortograficznych w opowiadaniach u innych, bądź u siebie?
Swój tekst sprawdzam po kilka razy i wiem, że nie zdołam wyłapać wszystkich błędów, dlatego omyłki są dla mnie normalne i zwykle nie czepiam się ich. No chyba, że ktoś napisze: że przez rz. Takie przypadki trochę mnie irytują.

4. Czy pisanie opowiadań/ robienie grafiki sprawia Ci przyjemność, czy po prostu robisz to bo musisz?
Nikt mnie do tego nie zmusza. Pisze dla własnej przyjemności, ponieważ to mnie odpręża i poprawia humor.

5. Zdarzyło Ci się, że byłaś zazdrosna o rozgłos bloga twojej koleżanki/kolegi?
Nie. Niewiele osób, które znam prowadzi bloga. Jeżeli takowa już się znajdzie, staramy się wspierać, a nie rywalizować.

6. Starasz się dodawać notki regularnie, czy nie przywiązujesz do tego zbytniej uwagi?
Notki wstawiam, kiedy mam czas, a że ostatnio mam go strasznie mało, rozdziały nie pojawiają się tak często, jak wcześniej.

7. Ile lat miałaś, gdy odkryłaś, że to co publikujesz na swoim blogu sprawia Ci przyjemność?
Bloga założyłam mając 17 lat i w sumie od samego początku, to, co na nim tworze sprawiało mi przyjemność.

8. Ktoś lub cos jest twoim natchnieniem w twoim tworzeniu?
Inspiracje czerpie ze wszystkiego. Bohaterów, jak idzie się domyślić zapożyczyłam z „Pamiętników Wampirów”, ale chyba moim największym natchnieniem jest moja wyobraźnia.

9. Czy opowiadanie, które piszesz jest odwzorowaniem jakiejś powieści, przez ciebie napisanej?
Nie pisałam nic wcześniej, więc jest to mój 100% debiut.

10.  Jakie książki poleciłabyś innym?
Trudne pytanie, ponieważ każda książka ma w sobie coś, co przyciąga czytelnika. Jednak z takich, które pamiętam z pewnością mogę polecić: wszystkie części „Igrzysk śmierci”, „Harrego Pottera”, „Klątwy tygrysa”, „Pamiętników wampirów” i wiele, wiele innych. Jeżeli ktoś jest zainteresowany, dowiedzieć się, co jeszcze czytam zapraszam do przejrzenia mojego profilu: Buffy96 na stronie http://lubimyczytac.pl.


Odpowiedzi na pytania Emki K:

1. Twoje imię to...?
Karolina

2. Ulubione piosenki?
Ostatnio mam fazę (to trochę dziwne, biorąc pod uwagę fakt, iż zwykle słucham radia) na: Roxette - „I`ll stand by you”, James Bunt - „Goodbye my lover”, Bryan Adams - „Wherever You Go”, Christina Perri - „Jar of Hearts”, Taylor Swift - „Safe and sond”, Ella Mae Bowen - „Holding Out For a Hero”, The Fray - „Love Don't Die”, Evanescence - „My Immortal” oraz Stephanie Schneiderman - “Dirty and clean”.

3. Jaką biżuterię lubisz?
Na co dzień zwykle noszę kolczyki, pierścionek i krzyżyk na łańcuszku lub rzemyku. Czasem zdarza mi się założyć bransoletkę, ale to rzadko się zdarza.

4. Tatuaże - co o nich sądzisz?
Nie mam nic przeciwko. Osobiście takowego bym nie chciała mieć, ale nie przeszkadzają mi u innych. Mogę wręcz zaryzykować stwierdzenie, że podobają mi się. Oczywiście, jeżeli „płótno”, na którym jest wykonane nie jest pomarszczone.

5. Ulubione filmy, seriale?
Dużo tu wyliczać. Z seriali to na pewno: „Pamiętniki wampirów”, „Dawno, dawno temu”, „Buffy postrach wampirów”, „Cień anioła” i „Czarodziejki”. Z filmów natomiast „Igrzyska śmierci”, „Mr. & Mrs. Smith” i wiele, wiele innych.

6. Ulubione zajęcia (poza pisaniem)?
Lubię szkicować, czytać książki, ostatnio też bawię się gimp’em ;)

7. Twoi idole to...?
Trudno powiedzieć. Podziwiam ludzi, którzy ciężką pracą coś osiągnęli, a nie ukrywajmy, jest ich całkiem spora grupa ;)

8. Gdybyś mogła wybrać, to czytanie w myślach czy długowieczność?
Nie chciałabym czytać w myślach. Doceniam prywatność i sama nie byłabym zbyt zadowolona gdyby ktoś stosował na mnie takie sztuczki. Jeżeli chodzi o długowieczność… Z jednej strony i owszem - chciałabym. Zobaczyć postęp techniki i tak dalej. Jednak z drugiej nic nie może przecież wiecznie trwać. Wszystko na swój koniec i początek.

9. Jakich cech nie tolerujesz u innych ludzi?
Nienawidzę fałszu. Nie rozumiem ludzi, którzy najpierw z tobą rozmawiają, by następnie odejść do innej grupy i „obrobić ci dupę”.

10. W jakiej dekadzie chciałabyś mieszkać?
Zastanawiam się miedzy średniowieczem (zobaczyć ówczesne zwyczaje, ludzi zaślepionych religią), a romantyzmem (głownie przez wiarę w zabobony). I może nie tyle mieszkać ile przenieść się na jeden dzień. Zobaczyć i wrócić, bo jakby na to spojrzeć nasza epoka jak na razie nie jest taka zła. J

11. Twoje jedno największe marzenie.
Chciałabym wyjechać. Do jakiegoś starego miasta. Pozwiedzać tamtejsze zabytki, poznać tradycję i nowych ludzi. Może trochę też oderwać się od codzienności.


Moje pytania:

  1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
  2. Ile masz lat?
  3. Twoje hobby, zainteresowania, sposób spędzania wolnego czasu.
  4. Każdy ma negatywne cechy, których jest świadomy. Podaj jedną z nich.
  5. Bez czego nie mogłabyś się obyć? Telefonu, komputera, a może dobrej książki?
  6. A jeśli już mowa o książkach. Przeczytałaś ostatnio jakąś godną polecenia?
  7. Film, który mogłabyś oglądać bez przerwy.
  8. Znienawidzony przedmiot szkolny. Dlaczego go nie lubisz?
  9. Ulubiony serial.
  10. Najprzystojniejsi aktorzy.
  11. I na koniec coś trudniejszego. Największa wpadka w twoim życiu.


Blogi, które nominowałam:

  1. http://damon-and-elena-always-together.blog.onet.pl
http://love-is-our-weakness.blog.onet.pl
http://vampires-my-new-life.blog.onet.pl
Te trzy blogi prowadzi jedna osoba. A ja nie potrafiłam się zdecydować, który wybrać. Więc potraktowałam je jako „jedność”. Mam nadzieję, że się nie gniewacie.
  1. http://vampires-young-and-beautiful.blogspot.com
  2. http://tvdopowiadanie.blog.pl
  3. http://przedstawicielka-dnia-i-nocy.blogspot.com
  4. http://i-am-not-sorry-that-am-in-love-with-you.bloog.pl
  5. http://mysticfallskrainamarzen.blogspot.com
  6. http://the-originals-always-and-forever.blogspot.com
  7. http://damon-and-elena-2.blogspot.com
  8. http://po-prostu-tylko-ja.blogspot.com
  9. http://life-is-brutal-and-u-know-it.blogspot.com
  10. http://damon-elena-big-love.blogspot.com


Jest jeszcze wiele innych blogów, zasługujących na nominacje. Jednakże reguły to reguły, a ja już i tak je troszkę naciągnęłam.

PS Dla tych, którzy nie wiedzą o co z tym chodzi mam krótki opis (skopiowany ze strony, która nas nominowała :* )

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonana robotę".
Należy odpowiedzieć na 11 pytań osoby, która cię nominuje, następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym), a potem dodajesz swoje 11 pytań, na które odpowiadają osoby, które nominujesz. (wszystko na swoim blogu).


UWAGA!: Nie możesz nominować bloga, który cię nominował.



10 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję :**
    Jak tylko znajdę czas i ochotę (której ostatnio nie mam na nic) to się tym zajmę :D
    A przy okazji że jestem to zapraszam na nn :)
    http://vampires-young-and-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze względu że poprzedni rozdział nie należał do tych ciekawych postanowiłam szybko naskrobać nowy :)
      zapraszam :**

      Usuń
  2. Bardzo dziękuje ci za nominację :) Miło mi :P
    Nowy rozdział niestety się nie pojawił u mnie :)
    Myślę że za 2-3 tygodnie max coś się pojawi :)
    Pozdrawiam i Gratuluje nominacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziekuję za nominację :* odpowiedzi już sie pojawiły :)
    *i przy okazji przepraszam, że tak słabo komentuję :C postaram się to nadrobić jak najprędzej*

    OdpowiedzUsuń
  4. nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
    love-only-you.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo za nominacje i przepraszam że dopiero teraz odpisuje, ale mam lekkie problemy z komputerem... ;p

      Usuń
  5. Lubię Cię czytać :) kiedy nowy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  6. O jej ! Twój blog ogólne jest bezkonkurencyjny ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam*-*
    zapraszam na swojego http://delenaeternityy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń